Foto

miercuri, 15 noiembrie 2017

Un nou început!



       Acum câteva luni, am luat decizia de a schimba putin climatul și implicit stilul de viață.
Zis și făcut!...Mi-am făcut un bagaj cat să-l pot duce, m-am urcat in tren...și la revedere Craiova!

      Ajuns în noul oraș, mi-am gasit repede chirie cât de cât rentabila, mi-am gasit un job acceptabil și am luat noua viață in piept, cum s-ar zice!

      La început, puțin timorat, sceptic despre ce s-ar putea întâmpla in continuare, am început să îmi trăiesc viața de provincial în marele oras.

     Nimic deosebit față de orașul din care provin, îmi ziceam, dar ușor ușor am început să simt impactul socio-cultural la care nu mă așteptam și anume, agitație, aglomerație, o mare colorată formată din diferite culturi, caractere pe care în Craiova nu le-aș fi întâlnit nici în o mie de ani.

      Normal că acum ar putea aparea cineva să spună că deja mă simt bucurestean și că am uitat de unde am plecat, dar nu este chiar așa...înca mai am reminscențe de oltean, motiv pentru care încă se fac glume pe seama mea la serviciu, dar una peste alta am avut noroc să găsesc un colectiv destul de prietenos, ce m-a "adoptat" imediat, fără să se uite că vin din altă parte, lucru ce m-a ajutat să mă integrez mai ușor.

    Cam asta ar fi de spus de partea socio-economică. Dacă este să trec la partea sentimentală, mi-ar trebui vreo 3-4 articole pentru a o acoperi în totalitate dar pe scurt, în sase luni de capitală, am trăit cam cat am ratat in orașul natal timp de 20 de ani; intens, nu? :)) Despre astea o să povestesc cu alte ocazii, schimbând date si nume ale personajelor ;)

   Despre oras...ce așputea spune? 

O multime de chestii noi, ce meritau văzute, si pe timp de zi si pe timp de noapte, parcuri ce te cuceresc de cum ai pus piciorul în ele, clădiri ce te duc cu gandul la istoria ce o învățam în școală, care încă mai poartă urme ale trecutului, o combinație de vechi si nou ce nu are cum să nu te lase cu gura căscată și te vrăjesc din prima secundă!

   Dacă ar trebui să concluzionez de final, pot spune ca într-un final am făcut și eu o alegere benefică în viață...sper să nu ajung vreodată să o regret!

  Până la urmatoarea apariție, viață bună și mă-nclin! (da, știu, este furată! )...
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu