Foto

luni, 16 martie 2015

Friendship Test



   Ce nu suport în general, sunt oamenii cu două fețe!

   Am avut câteva întâmplări demne de cascadorii râsului, dacă aș sta să va povestesc cu lux de amănunte, v-ați pune adevărate semne de întrebare vis-a-vis de sănătatea mea mintală, luând în considerare cum s-au derulat evenimentele și ce a urmat după ele...

Ați auzit vreodată vorba aceea din bătrâni: "A LUA TOTUL GATA FĂCUT" ?

  Ei bine...am găsit câteva specimene care se ghidează după vorba asta în viață...

  Nu înțeleg cum se pot uita în oglindă dimineața, care este ritualul lor?

  Fiecare om dimineața, din câte știu eu, își bea cafeaua, ceaiul dimineața; acești oameni nu cred ca fac asta!
Cred că își ia agenda și se gândesc: "who's life i'm going to screw today?", închid ochii și aleg la întămplare pe cineva și încep "atacul"...

  Atac inspirat de pe vreun canal tv, gen Discovery Channel sau Animal Planet, pentru că urmează pașii cu o precizie fabuloasă.Întâi, localizează prada, după care stau la pândă, în termenii noștri înseamnă că se împrietenesc cu "victima", socializează cu aceasta, devin cei mai buni prieteni, și când simt ca momentul este propice apare atacul final.

 Acesta poate varia de la caz la caz, de la  încercarea de a lua locul într-un grup de prieteni  până la a "sufla" iubita/iubitul

  Din fericire prietenii nu m-au dezamăgit,  și nu s-a schimbat nimic în privința asta, pe plan profesional nici nu am de ce să îmi fac griji, cât despre partea cu "suflatul" iubitei....

  Va urma....:))))))

 


5 comentarii:

  1. Din pacate, sunt o groaza de manipulatori si persoane care din asta traiesc. Noi toti avem de-a face cu cate unul, macar o data in viata. Dar eu cred ca trebuie sa le vedem ca pe lectii de viata si sa invatam sa spunem si "nu" :).
    E mare lucru ca prietenii nu te-au dezamagit ;). Sunt de pastrat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu eu ii pastrez, ei raman langa mine...ceilalti...se autoexclud...

      Ștergere
  2. Daca nu ar exista si astfel de specimene viata ar fi prea trista si nu am mai avea ce povesti nu?😂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. corect, si cum spune si Scrappy mai sus, sunt niste lectii de viata..

      Ștergere
  3. Nu exista intamplari triste in viata, ci doar lectii din care ar trebui sa invatam. Din pacate, dam si a doua sansa unor oameni si nu ne invatam minte curand. Am intalnit oameni de care spui tu si nu cred ca m-au dezamagit (pentru ca nu sunt genul de oameni pentru care trebuie sa nasti orice fel de sentiment), m-au lasat doar cu un gust amar de neincredere.
    P.S. M bucur sa-l recitesc pe acel Eduard Manea pe care l-am cunoscut :)

    RăspundețiȘtergere