Foto

marți, 31 martie 2015

Sweet November



   Cel mai romantic film pe care l-am văzut!

   Toți visăm la o dragoste frumoasă, curată și în același timp împărtășită pe măsură...

   Dar ce facem când filmele tind să devină realitate, și când tot ce vezi în ele începe să se contureze ca ceva tangibil în jurul nostru?

   În mod normal, ar trebui tratat ca atare și în același timp trebuie să găsim soluții pentru a ieși din acel scenariu.

  La început simți un mare gol în stomac, după care începi ușor, ușor să te obișnuiești cu ideea și în cele din urmă începi să trăiești din nou cu toate că rămâi cu ceva lipsă.

   Ce anume?


   N-aș putea spune, dar aș putea să vă asigur că simțiți ceva ce n-ați mai simțit vreodată; parca aveți bucăți rupte din voi și aruncate în toate părțile, începeți ușor să vă îndepărtați de toți cei care încearcă să vă facă să vă simțiți bine, să vă ajute, și asta doar pentru că voi credeți că o fac din milă.

   Și așa ajungeți la inevitabila întrebare: Oare se merită atâta suferință? Merită să te consumi fizic și psihic pentru o utopie, o iubire care nu ți-a fost împărtășită?

   Eu sunt de părere că da, pentru că din astfel de trăiri ai de învățat, și poate pe viitor vei ajunge și tu să fi un "noiembrie" pentru cineva, și asta nu poate fi decât un lucru bun dacă înveți să privești detașat acest lucru.

   La final, aș vrea să mulțumesc acelui "sweet november" al meu, care m-a învățat să trăiesc și să iubesc chiar dacă a fost lângă mine doar cât să mă învețe aceste două lucruri.

Un comentariu:

  1. Ma bucur enorm sa il regasesc pe acel Eduard pe care l-am descoperit intr-o zi de iarna pe un blog nou si de ale carui ganduri m-am simtit atrasa pentru ca simteam la fel. Felicitari pentru cele scrise si iti dau dreptate din mult epuncte de vedere. Indiferent carei luna ii apartii, cineva ne-a invatat pe fiecare sa iubim frumos si sa intelegem de ce urmatoarele iubiri vor fi altfel decat cele vechi :)

    RăspundețiȘtergere