Foto

vineri, 22 mai 2015

Moral values


 
  Vorbeam deunazi cu cineva și imi zicea că aș fi misogin și că aș judeca reprezentantele sexului frumos prea aspru și subiectiv.

   Asta doar din cauza faptului că i-am zis că dacă o fată găsește prințul pe cal alb, sunt aproape 100% sigur ca ea va alege calul.

  Nu știu în ce măsură m-am înșelat, dar în majoritatea cazurilor cam așa se întamplă.

  Nu înțeleg de ce nu se acceptă ideea ca valorile morale după care ne conduceam viața au dispărut de mult și că toată lumea aleargă acum după alte lucruri, materiale, care să scoată din anonimat.

  O să fiu acuzat de aceste remarci dar am ajuns la concluzia că TOATE fetele/femeile sunt interesate doar de partea  materiala și sunt dispus să îmi asum această concluzie...

  Vă las un video să trageți voi concluziile...

 


2 comentarii:

  1. Te inseli, mai ales considerand ca oamenii sunt la fel, gandesc la fel si vor aceleasi lucruri. Normal ca toti vrem o siguranta financiara, dar asta nu inseamna ca toti/toate o cautam la altii. Unii dintre noi o gasim in propriile decizii si activitati :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu inca astept ziua in care o sa mi se dovedeasa contrariul...pana atunci insa....

      Ștergere