Foto

luni, 4 mai 2015

Orasul Fericirii



      Ce este fericirea? Unde o găsim? Este ceva fizic sau este ceva ideal?

   Aș vrea să mă urc în mașină și să plec cât mai departe, să uit de tot și de toate, să mă trezesc dimineața și să nu mai știu ce înseamnă să fi trist, să îmi beau cafeaua pe malul mării, să găsesc orașul Fericirii, dacă există un astfel de oraș.

   Dar nu, un astfel de oraș nu există, nu cred că l-a găsit cineva, sau dacă l-a  găsit nu a spus nimănui, de frică să nu-l invadeze, să-l cotropească și să-l distrugă. 

   Pentru că ăsta este instinctul nostru primar, să distrugem ce este frumos, să punem la îndoială toate lucrurile care ne fac fericiți, să ne complacem în acea nefericită situație în care ne-a adus viața.
  
   Nu mai suntem în stare să ne bucurăm de un răsărit de soare, de culoarea unei flori.
  
   Suntem într-o permanentă ceață a monotoniei, a complacerii, nu mai avem putere să luptăm pentru ceva.

  Aș merge până aș termina benzina din rezervor, după care aș continua drumul pe picioare  doar ca să găsesc acel oraș al fericirii, dacă aș fi sigur că este acolo undeva și că aș mai avea putere sa mai fac ceva; dar să nu mă transform eu în invadator, în cotropitor și să nu-l distrug doar din setea de fericire.

  Cât costă fericirea? 

  O putem cumpăra de la supermarket? Se poate lua in rate, vorba cântecului, sau este doar un moment pe care dacă îl ratezi rămâi cu un gust amar și un gol pe care nu mai ai cu ce să îl umpli?

  Eu sunt de părere că fericirea nu este greu de găsit, ea este in fiecare dintre noi, doar că trebuie sa ne deschidem mintea și să o lăsăm să vină la noi, pentru că oricât de mult am căuta-o, pe jos sau cu mașina, tot lângă noi o găsim...

  Trebuie doar să deschidem ochii bine.

  
 

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu