Foto

miercuri, 25 februarie 2015

Superstar

 

Ai apărut ca un înger, un fulger,un înger, un fulger, un înger, un superstar. Ai apărut ca un înger, un fulger, Un înger m-a fulgerat.

  Așa ziceau băieți de la Direcția 5 într-o melodie.

 Despre asta este vorba.Cum ai apărut, când ai apărut și mai ales de ce?

  Te-am văzut mai deunăzi pe stradă. Nici nu m-ai băgat în seamă, poate nu m-ai văzut, poate nu ai vrut să ma vezi...Cine știe?
  Important este ca te-am văzut, mi-am adus aminte.Dar mai important este faptul ca nu te-am uitat. Tu?

  Tu ce mai faci? Îți mai amintești ziua în care ne-am certat la tine la bloc, eu am plecat și tu nu ai intrat în casă ci m-ai așteptat?
  Mi-ai zis ca știai ca o să ma întorc imediat din drum, că te așteptai să fac asta și că nu te-am dezamăgit când m-am întors!

  Dar cu toate astea tu ai ales alt drum, ai făcut alte alegeri, alegeri benefice, poate pentru tine, dar eu nu te-am uitat.

  Mai ții minte melodia care îți plăcea? Melodia pe care o ascultam împreună?

  Joe Dassin-Et si tu n'existe pas.

  Asta e melodia care încă ma leagă de tine și care îmi trezește amintiri când o ascult.Amintiri plăcute care îmi arată că nu am trăit degeaba până acum și că am însemnat ceva pentru cineva...pentru CINEVA!

 

3 comentarii:

  1. Și la mine a apărut ca un înger...de două ori !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. presupun ca esti in culmea fericirii...si chiar glumeam la sedinta ca dintre toti tu ai castigat cel mai mult de pe urma experimentelor sociale. si anume 2 "sesiuni" noi...:D

      Ștergere
  2. Asta e di dragobiete ca sa suspini fetili? :))) glumesc, desigur.
    Foarte frumoase melodii. Sunt curioasa care ar fi restul din repertoriu...

    RăspundețiȘtergere