Foto

miercuri, 11 februarie 2015

La Mulți Ani bloggeri din Oltenia!



   Când m-am apucat să scriu, am vrut să fie un fel de experiment, să văd ce pot face, să văd dacă sunt în stare să scriu.
 
   Încet, încet am început să cunosc niște  oameni care deja scriau de ceva vreme, și mă gândeam: or să dea cu mine de pământ de nu mă văd!

   Dar am rămas plăcut surprins! Nu a fost deloc așa cum mă așteptam!

   Din prima zi în care ne-am întâlnit, au început să îmi dea sfaturi despre ce și cum trebuie făcut, mi-au dat un feedback pozitiv pentru că am învățat, tot de la ei, că nu întotdeauna critica este negativă, menită să te doboare.
 
    Cel mai bun exemplu de cât de calzi, primitori și frumoși sunt acești oameni a fost BlogMeet-ul aniversar care s-a desfășurat  în Q Club, anul acesta împlinindu-se 3 ani de când au început să se întâlnească, aniversare la care am participat și eu și pot să spun că m-au făcut să mă simt de parcă aș fi fost la o reuniune de familie

   Am râs, am discutat, am cântat "La Mulți Ani!", am mâncat tort, pentru care îi mulțumim mamei lui GeorDan, pentru că a fost delicios;ce să mai zic? Am fost exact ca o mare, mare familie!




  După Q Club, gașca nebună s-a mutat la Facebar, unde distracția a continuat sub alte auspicii, și anume: s-a dansat pe muzica pusă de Dinu, căruia personal îi mulțumesc pentru primire, s-a băut bere la borcan, s-au făcut poze, aproape că s-a dat foc la bar.


  



 A fost o seara de neuitat. La Mulți Ani bloggerilor din Craiova! Vă mulțumesc pentru că m-ați primit în comunitatea voastră!

5 comentarii:

  1. Sa cresti mare! In PR (inveti tu ce e ala la cursuri :) A propos, am aratat pe grup cum se dezactiveaza verificarile la comentarii si cum se trece la comentarii moderate. Ca daca-ti ziceam acus de dulce, trecea comentariul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ești binevenit Eddie, să ai spor la scris și multă inspirație!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai venit Eddie, să fie într-un ceas bun și să ai parte de vizitatori fideli, care să te citească zilnic și să formați, împreună, o comunitate fumoasă

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc pentru urare și țin să menționez că simplul fapt că fac parte din aceasta comunitate îmi dă speranțe că o să dau ce e mai bun din mine!

    RăspundețiȘtergere