Foto

vineri, 6 februarie 2015

Nu avem timp

      Trec pe lângă clădiri în ale căror geamuri mi se reflectă imaginea, în care se reflectă imaginea întregului mediu în care ma aflu. Mă opresc și mă uit.

    Unde se grăbesc toți? Unde se grăbește lumea? Unde se grăbește viața? Am uitat cumva cum se trăiește frumos?

   Ce înseamnă fericirea?

   După părerea mea, fericirea se află în îmbrățișarea celor dragi, în râsul unui copil, în culegerea unei flori. În tot ce ne înconjoară. Dar dacă ne grăbim tot timpul, asta nu înseamnă că pierdem toate lucrurile frumoase care trec pe lângă noi?

   Faceți un experiment, mergeți pe stradă și uitați-vă la oamenii de lângă voi, oamenii care trec pe lângă voi!

    Ce înseamnă să trăiești frumos?

    Să râzi tot timpul, să spui o vorbă bună prietenului aflat în impas, să petreci timp inconjurat de oamenii pe care îi iubești și care te iubesc la rândul lor.

    La celălalte întrebări nu am găsit răspuns. Poate nu există dar dacă va opriți o secundă din fuga voastră spre un anumit lucru, poate găsiți de zece ori mai multe lucruri care merită făcute, privite sau de ce nu, ascultate... 

Un comentariu:

  1. M-am intrebat si eu de ce atata graba. Daca gasesti timp sa te opresti sa sa-ti pui astfel de intrebari, esti deja pe drumul cel bun in gasirea raspunului. Spor!

    RăspundețiȘtergere